טיפול בכאבי חניכיים עם תוספי תזונה טבעיים
Rate this post

טיפול בכאבי חניכיים עם תוספי תזונה טבעיים

 הרבה פעמים נדמה לנו שמדובר בכאבי שיניים ואז אנחנו מגלים שמדובר בכאבי חניכיים. כאבי חניכיים הם כאבים לא נעימים, הסיבות הקשורות לכאבי חניכיים הן רבות וניתן היו למנוע אותן על ידי שיטות טבעיות ותוספי תזונה.

רבים מאתנו לא משתמשים באופן קבוע בחוט דנטלי, מה שיכול להפחית משמעותית את הדלקות והכאבים בחניכיים. ההיגיינה של הפה בזמן שהיא לקויה יכולה לגרור להרבה דלקות או מחלה בחניכיים ועוד. אך היום ניתן להקל על חלק מהנזקים כמו נזקי דלקות החניכיים עם תוספי תזונה טבעיים שמכילים ויטמינים, מינרלים נחוצים לגוף, וכל מיני תרופות טבעיות כשבמקביל לא מזניחים את הצחצוח השיניים הקבוע, שימוש בחוט דנטלי וביקור אצל רופא השיניים.

ויטמין C

במידה וקיים מחסור בויטמין C הוא פוגע ישירות במערכת החיסונית ומחליש אותה, אך לאחרונה גילו שגם יש קשר בין חוסר ב- ויטמין C לבין סיכוי גדול להתפתחות של דלקות חניכיים, בגלל הצורך בחיזוק רקמות של החניכיים. צריכה מוגברת של מזונות עשירים בוויטמין C, או נטילה של תוסף תזונה, בהחלט מגדילים את נוגדי החמצון שדורשים תיקון של רקמת החניכיים. את הויטמין C בדרך כלל ניתן למצוא עם מגוון של ויטמינים אחרים בחנויות טבע הפזורות ברחבי הארץ. חשוב להתייעץ לפי נטילת ויטמינים מסוימים עם רופא, נטורופת או דיאטנית מוסמכת.

טבע-נט-טיפול-בכאבי-חניכיים-עם-תוספי-תזונה-טבעיים-

מלח ים

גרגור של מלח ים בכוס מים פושרים למשך 35 שניות יכול מאוד לסייע בהפחתת של כאב חניכיים מודלקות ומדממות ולמגר התפתחות של עששת וחורים. ניתן גם לעסות את המלח על החניכיים באמצעות האצבע. מי המלח מסוגלים לנקות מנעד של זיהומי פה. את הגרגור ניתן לעשות לפני הצחצוח או אחרי, רק חשוב לא שלכוח לירוק את המי מלח אחרי הגרגור.

שמן מנטה

שמן מנטה שהוא טבעי ובעל סגולות ריפוי, מסוגל לחסל את כל החיידקים ואת כל זיהומי הפה. ניתן לייצר גם מי פה תוצרת בית באמצעות מעט ערבוב של כמה טיפות של שמן מנטה בתוך כוס מים. רצוי כאמור להשתמש טרם הצחצוח על מנת להרגיע את כאב החניכיים הנפוחות (וגם לסלק ריח לא טוב מהפה באותה העת).

תמונה 2- טבע נט ( טיפול בכאבי חניכיים עם תוספי תזונה טבעי )קו אנזים קיו 10

קו אנזים קיו 10 הוא תוסף תזונה טבעי מומלץ במיוחד. הוא מיועד לכל מי שסובל ממחלות חניכיים או מחלות חניכיים שהן כרוניות. מסתבר גם למי שיש נסיגת חניכיים או זיהום בחניכיים. קו אנזים קיו 10- זה חומר שהגוף מייצר באופן טבעי. ומי שיש לו מחסור יש לו גם נסיגת חניכיים. ניתן לקחת תוסף של קו אנזים קיו 10 באכילה או על ידי מריחה על החניכיים מדי בוקר. יש לתוסף זה השפעה ישירה על החניכיים והוא יכול לעצור את הדימום, למנוע הדרדרות של הליך שהוא דלקתי בחניכיים.

אצת הכלורלה – ירקונית

גם אצה זו מסייעת מאוד בהקלה ובריפוי של דלקות ומחלות חניכיים. היא מאוד עשירה בחלבונים, בכלורופיל, וגם בוויטמינים מקבוצה B, עוד יש בה מינרלים נדירים והיא ידועה כאחת ממזונות העל הכי חשובים והכי זמינים שיש. את הירקונית (כלורלה) התחילו לגדל למען מדינות העולם השלישי כתחליף לבשר ודי מהר היא הפכה למזון חשוב במיוחד גם במערב. הסתבר שהירקונית, מלבד החלבונים הרבים שבה, מסוגלת להעניק הרבה יותר. היא יכולה להיות תרופה מצוינת לבעיית בריאות שקורית עקב צריכה של מזון מזוקק ומזון שהוא דל ברכיבים תזונתיים, וכמו כן כתוצאה מכל סביבה שאנו נמצאים בה שהיא מזוהמת.

הפחתת לחצים

הרבה מחקרים רפואיים מקשרים בין סטרס לבעיות בריאות שונות. ובכן, גם בריאות הפה לא שונה. המתח חושף אותנו לחומציות בפה ולבקטריות שמיוצרות דלקות וזיהומים. לכן יש מקום להפיג את המתח היומי על ידי מדיטציות, דמיון מודרך ועוד שיטות רבות.

צרו
קשר

x

צור קשר

דילוג לתוכן